Aquajogging

21 juni 2023 - Figline e Incisa Valdarno, Italië

Na een heerlijk ontbijt om 09.30 uur, samen met Theo en Loes, nemen we afscheid van onze fantastische gastvrouw Anja.
We vertrekken naar de Chianti streek. Naar
Figline e Incida Valdarno. Een plaatsje in Toscana tussen Siena, Arezzo en Firenze. Camping Norcenni Girasole van de Hu organisatie, waar we eerder goede ervaringen mee hadden.

We rijden langs Fossonbrone, Acqualanga via de SR257 dwars door de Appennini. Na vele bochten, links rechts links rechts links etc, etc, nemen we caffè bij Bar Frizzino in Monterchi.
Bij Arezzo de A1 op en vervolgens afslag Figline Valdarno. Dan gebben we 178 km afgelegd.

Een Mobile Home Premium XL Plus. Zo noemen ze dat. Ruimte genoeg en een airco. Heerlijk. We laden de auto uit en gaan op de veranda op de ligstoelen zitten.

En dan begint het.
Niks Tjiftjaf, niks Wielewaal, maar een Boom-Boom-Bass. Gelukkig staat de geluidsbox pal op onze veranda gericht !
De Aquaspinning is net begonnen "Dance Dance Dance" (Justin Timberlake-Can't stop this feeling) knalt door de box. Waar is de Merel? Waar is de Gekraagde Roodstaart?
Worden we oud, waren we verwend ??
Na een kwartier stopt het gelukkig.

Voor een half uur.
Dan begint het opnieuw. Aquajogging dit keer.
"One -two -three -four" snerpt het door de box. Ondersteund door de dreunen van "Ba-da-ba-da-ba-be bop bop bodda bope" (Black Eyed Pees-Bailar Contigo) op standje gehoorschade.
We verlangen naar de Vink en de Nachtegaal...

We gaan maar boodschappen doen.
Als we terugkomen is het rustig bij het zwembad en om 19 uur sluit die zelfs. Heerlijk alleen het gekletter van de waterval in het zwembad.

Het is nog even wennen aan de nieuwe omgeving.
Gaat lukken, we hebben elkaar.

Alla prossima Tot de volgende keer

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Liesbeth:
    21 juni 2023
    Haha welkom terug in de wereld
  2. Remco Onkenhout:
    21 juni 2023
    Haha morgen even meedoen met aquajogging. Wel even een foto maken hoor. 😜
  3. Marianne:
    21 juni 2023
    Wel goeie artiesten en nummers hoor Bert. En wat Remco zegt; gewoon meedoen ;>)
    Even wat anders ; die Chianti niet kopen hoor, is een fiasco
    Verder vooral veel genieten, staat bekend als goede camping. Juf Ina ( voor ons bekend) kwam hier al met haar kinderen
  4. Liset en Ted:
    22 juni 2023