Het Plan

13 april 2023 - Heerhugowaard, Nederland

Ruim twee maanden Italië. Twee maanden La dolce vita verder ontdekken in voor ons relatief onbekende delen zoals Umbria, Abruzzo, Lazio en Le Marche. Na eerst langzaam zuidwaarts af te zakken en vervolgens een week in Firenze, Florence.

Genieten van de schoonheid die ​​'de laars' te bieden heeft: de telkens weer verrassende en overwegend overheerlijke streekgerechten, de afwisselende prachtige natuur, de authentieke borghi en centri storici, de druk met handen pratende mannen op een bank, 's morgens de caffè met brioche staand aan een toonbank, het heerlijke klimaat en zoveel meer... La Bellezza.

Afwisselend verblijven we in agriturismi, accommodaties in mooie plaatsen of op campings. We hebben een lijst gemaakt met meer dan 500 overnachtingsadressen, fraaie locaties en dingen om te doen. We zien wel welke we daarvan gaan beleven.

Dat is het plan.

Maar misschien wordt het wel anders. Waar we op dat moment maar zin in hebben.

De voorbereidingen zijn in volle gang. We vertrekken 30 april en kijken er enorm naar uit.

A più tardi, tot later.

Bert en Jolanda

1. Jolanda:
    Ziet er goed uit.
    Veel plezier
  2. Remco Onkenhout:
    13 april 2023
    Wat leuk om jullie te volgen. Tot zaterdag
  3. Els:
    13 april 2023
    Aaaah….La Dolce Vita 💚🤍❤️…. Twee maanden lang… wat een feest om naar uit te kijken.
    Leuk om jullie te volgen
  4. Rik:
    14 april 2023
    Oh, wat een vooruitzicht! Mooi seizoen ook. Jaloerssss … geniet ervan!
  5. Manon:
    14 april 2023
    Wat leuk om jullie straks zo te volgen, Bert en Jolanda!
  6. Toos:
    14 april 2023
    Ik kijk er met plezier naar uit. Geniet ervan!!!!!!
  7. Miep.:
    15 april 2023
    Ik hoop het helemaal te volgen. Een fijne reis gewenst.
  8. Geert en Hammy Draaistra:
    15 april 2023
    2 maanden, die zijn om voordat je het in de gaten hebt. Wij wensen jullie un sacco di divertimento.
  9. Matthijs:
    16 april 2023
    Hoi Jolanda en Bert wat een mooi en herkenbaar plan, wij volgen jullie natuurlijk zowel digitaal maar ook live. Wij vertrekken 3 mei ook naar Italië, het puntje van de hak, Puglia en hopen elkaar ergens te treffen. Samen met jullie maar ook met Liesbeth en Henri een heerlijk Italiaans wijntje drinken op zonnig terras la dolce vita we kijken er naar uit.
  10. Peggy:
    16 april 2023
    Jolanda en Bert,
    Wat leuk om jullie te kunnen volgen tijdens jullie prachtige reis… ik kan niet wachten om jullie mooie verhalen te lezen.

Heel veel plezier 🥂☀️
  11. Geard:
    26 april 2023
    Bedankt voor je uitnodiging Bert.
    Twee maanden Italië!
    In deze periode van het jaar en in een heel mooi gebied...
    Jaloersmakend...
    Heel goede reis en heel veel plezier!
  12. Josje en Harri:
    30 april 2023
    Heerlijk plan! We gaan jullie met veel plezier volgen en genieten met jullie mee.
    Nu dus...klaar voor de start.
    Hele goede reis en volop genieten van alles wat op jullie pad komt.
  13. Sandy & Bianca:
    30 april 2023
    Een hele goede reis😉heel veel plezier 🌞geniet ervan!🥂😘
  14. Wilma:
    30 april 2023
    Heerlijk! Ga enorm genieten! Wij genieten graag met jullie mee! Maak mooie herinneringen! 🤗😘☀️
  15. Petra:
    30 april 2023
    Wat een prachtige reis gaan jullie maken! Vandaag hebben jullie hopelijk een goede 1e reisdag gehad en erg leuk om jullie te gaan volgen!🇮🇹