Huis leeg, medische check, en gaan!

1 juni 2024 - Trier, Duitsland

Vanmorgen hebben we eerst de woonkamer, het halletje en de gang leeg gehaald, met hulp van Frank en Rutger. De stucadoor kan tijdens onze vakantie alles strak en fris maken.

Voordat we onze vakantiereis beginnen krijg ik nog een grondige medische checkup. Die is gelukkig positief, waardoor we aan het begin van de middag met gerust gevoel afreizen.

Onderweg hebben we in zuid-limburg en België een enkele bui gehad maar verder was het droog. Rond half zeven zijn we in Trier. Ingecheckt bij Holiday Inn. Een wandeling van nog geen 20 minuten brengt ons bij Porta-Nigra. Ook dit jaar (...) weer de 'poort naar Italië'. Restaurants hebben òf geen plek meer vrij òf er zit (bijna) niemand (slecht teken). Daarom komen we ook dit jaar (...) weer terecht bij restaurant Im Roten Haus. Heerlijke Duitse kost. Jolanda heeft ook dit jaar (...) het gerecht met de langste naam op de menukaart. Ik ga die niet herhalen want dan moet ik de helft van bovenstaande tekst wissen om voldoende plaats te hebben.

Terug op de hotelkamer zien we tv dat Borussia Dortmund met mooi en bevlogen spel een aantal grote kansen creëert tegen Real Madrid, maar bij rust is het nog 0-0. Het belooft een goede 2e helft in de finale van de Champions League.

1. Rik:
    1 juni 2024
    Veel plezier en geniet van deze weer bijzondere reis! Josje & Rik
  2. Geert:
    2 juni 2024
    Dat doen jullie goed, uitspelen en derden het thuishonk laten opknappen! Geniet ervan!
  3. Ron Sligting:
    Fijne reis !