Sardegna

22 juni 2024 - Heerhugowaard, Nederland

Gisteravond zijn we laat thuis gekomen in een lege woning, althans, wat betreft de begane grond.
We sliepen vannacht in de logeerkamer.

Vanmorgen zien we bij daglicht hoe fraai strak en glad de stucadoor het gemaakt heeft.
We maken schoon; Jeroen en Rutger helpen met het terug plaatsen van de meubels. De woning is weer leefbaar.

We hebben genoten van de vakantie, en fijne herinneringen mogen maken.
Heerlijk gegeten, leuke mensen mogen ontmoeten, (ook een paar boefjes), en een indruk gekregen van het mooie eiland Sardegna Sardinië.

Ruig, ongerept, puur, schraal, verzorgd, verlaten, eenvoud, vriendelijk, taai, rauw, trots, traditioneel, sociale contacten, regelmaat, krachtig, groen, azuurblauw.
Dat zijn de woorden die naar boven komen als we aan Sardegna denken.

En de blue zone... ? De puurheid van het voedsel, sociale contacten, geen gejaag naar materiële zaken, eenvoud, blijven bewegen... zijn zo zaken die ons zijn opgevallen. Die zullen, naast uiteraard de juiste genen, wellicht bijdragen aan een lang leven.

Ci piacerebbe tornare di nuovo We komen graag nog eens terug

----------------------------------------------------------------

Dank voor het volgen en jullie reacties. We hopen dat jullie een klein beetje hebben kunnen meegenieten van onze belevenissen.

1. Liesbeth:
    22 juni 2024
    We hebben zeker weer genoten van de verhalen en foto’s
  2. Elly:
    22 juni 2024
    Fijn dat jullie goed thuis zijn
  3. Remco Onkenhout:
    22 juni 2024
    Zeker genoten van de foto’s en verhalen. Ben benieuwd naar de boefjes 😜
  4. Bianca:
    22 juni 2024
    Wij hebben ook genoten van jullie verhalen
  5. Hammy Draaistra:
    23 juni 2024
    Fijn dat jullie hebben genoten en dat we een beetje meegenomen zijn door de verhalen.
    Welkom thuis
  6. Wilma:
    23 juni 2024
    Welkom thuis! Het was weer leuk om jullie te volgen! 😊
  7. Wilma:
    Welkom thuis! Leuk dat we jullie konden volgen! 😊
  8. Els:
    24 juni 2024
    Dank voor de mooie verhalen. Wat een mooie reis was het, fantastisch!
    Nu weer thuis. Waar de zon ook eindelijk is gaan schijnen. Joehooee!!

Jouw reactie