Weer terug

21 juni 2024 - Heerhugowaard, Nederland

De trap kraakt.
Wij hebben een kamer op de 2e etage. Het was er warm vannacht. De airco was direct op het bed gericht, dus die aanzetten met de koude lucht op je snoet is niet fijn. Het raam open aan de kant van een groot parkeerterrein is evenmin een optie.
Daarom maar óp het bed geslapen.
Door de warmte zijn we op tijd wakker.

De trap kraakt.
En de vloer op de gang ook. We willen zachtjes doen om mede gasten niet wakker te maken. Maar de trap kraakt. En behoorlijk, je moet dit aan de overkant van de straat kunnen horen.
Het past wel bij de charme van dit hotel. De kamers zijn gelegen rond een binnenplaats, waar aan één zijde, op de begane grond, de receptie en ontbijtruimte zijn.
Het geheel is oud, met nog zichtbaar oude elementen als houten balken, vakwerk, en meer details. De kamer is klein maar van alles voorzien.
Een leuke locatie met volop parkeergelegenheid in de directe omgeving.

Over het vervolg van de thuisreis kunnen we kort zijn: in Frankrijk rijdt het prima door; de grensovergang naar Duitsland bij Saarbrücken verloopt onverwacht vlot; het regent (af en toe flink) in België; en in Nederland hebben we vanaf Noord Limburg veel en soms lange files op de A2.
We verlaten de drukte bij Breukelen voor een hap.
Daarna rijden we zonder oponthoud naar Heerhugowaard.

Klaar voor de EK voetbalwedstrijd Nederland - Frankrijk.

1. Remco Onkenhout:
    22 juni 2024
    Welkom thuis 😘
  2. Jacqueline Onkenhout:
    22 juni 2024
    Het is ook wel weer fijn om thuis te zijn toch 😁

Jouw reactie